U Beogradu je od 29. juna do 1. jula održan trening o razvoju komunikacijskih veština u cilju jačanja kapaciteta partnera i unapređenja ključnih aspekata u javnom zagovaranju.
Način na koji komuniciramo utiče na odnose sa ljudima, status u poslovnoj zajednici, ali i na uspeh u sprovođenju zagovaračkih inicijativa. Kako formulisati i predstaviti efektnu poruku, kako kompleksne ideje predstaviti jednostavno, kako primeniti adekvatan model komunikacije, šta je kletva znanja i kako se prevazilazi – neka su pitanja o kojima su Darko Dožić i Relja Dereta, eksperti u oblasti komunikacija, razgovarali sa našim partnerima.
Prema istraživanjima, reči učestvuju u komunikaciji sa 7 %, glas sa 38 %, a mimika, gestovi i okolina - sa čak 55%. Stoga je važno pažnju usmeriti ne samo na ono što se govori, nego i na neverbalne oblike komuniciranja, te su partneri kroz praktičan rad vežbali i neverbalne gestove tokom trodnevnog treninga.
Milorad Ivanović, glavni i odgovorni urednik BIRN-a, je predstavio partnerima kako da iskoriste medije kao pogodan alat za promociju zagovaračkih inicijativa i odgovorio na pitanje – kako napisati idealno saopštenje za medije koje će novinari voleti.